Alla inlägg under september 2007

Av flikkha - 29 september 2007 12:29

Hmm.. hittar dom tror ni?


Av flikkha - 29 september 2007 12:24

1.Låt som en racerbil då någon går in i eller ut ur hissen.
2.Snyt dig och erbjud alla att se ditt näsduksinnehåll.
3.Grimasera smärtfyllt på samma gång som du smäller till dig i pannan samtidigt som du säger "Håll käft! För helvete, håll käft allihopa!"
4.Vissla de fem första noterna ur It's a small world oavbrutet.
5.Sälj jultidningar eller majblommor (helst förra årets).
6.Under en lång tur i hissen, luta dig från ena sidan av hissen till den andra då hissen kränger till.
7.Raka dig.
8.Öppna din handväska eller portfölj, kika in och viska lagom tyst, "Har ni tillräckligt med luft där inne?"
9.Erbjud namnskyltar till de personer som går in i hissen. Bär din upp-och-ner.
10.Stå tyst i ett hörn, med ansiktet vänt mot väggen. Säg inget, gå inte av på någon våning.

Av flikkha - 29 september 2007 11:56

Discot igår blev ett fiasko. Vi brukar få in över 100 st, igår kom det endast 58. Inte så bra! Jättelite från klassen var där och hjälpte till. Vissa stack iväg och kom tillbaka. Vssa satt utanför och snackade med andra 9:or. Ibland kom det in två 7:or och tre 9:or. Skitjobbigt! Och inte lyssnade dom när man sa till heller. En klasskompis sa: " Men snällaaaa". Med en divig röst om ni förstår vad jag menar. Åh! Och jag var där tidigare också, så jag stack hem direkt när discot var slut för att överlämna allt ständande till dom som inte gjorde något. Det är bara få som står för allt, och jag kan faktiskt säga att jag är en av dom utan att överdriva!


 Nu har jag och mamma varit och köpt mat till Teddy och klippt hans klor. Vi kollade också hur mycket han gåttupp sedan förra gången, han har nästan fördubblat sin vikt, sist vägde han 0.6 kg, idag vägde han 1.1 kg. Inte mycket, eller hur?


Av flikkha - 27 september 2007 19:25

Åh, har varit i stan och shoppat idag. Skitkul! Första gången man får hela barnbidraget också! Så det var kul att ha massa mer pengar idag. Men att man hade mycket pengar märktes inte. Köpte ett par jeans och lite underkläder, tillsammans gick det på 529:- , men sen var det nästan inga pengar kvar,känns det som.Sen käkade man på McDonalds också! Mums!ha


Imorgon är det skola igen, och disco. Jag känner inte för att disco. Men är man tvungen så är man! Det känns nog bättre och roligare när man väl är där! Nä, ska nog gå och ta en macka nu! Ses

Av flikkha - 25 september 2007 16:41

Jaha.. Väldigt vad det ska regna idag.. :-( Tråkigt värre!

Idag har mer än halva klassen (dom som gått ledarutbildning) varit funktionärer (vet inte hur det stavas) för dom mindre , 4-6, som haft friidrottsdag idag. Så det har varit väldigt lugn skoldag.


Imorgon är det friidrottsdag får högstadiet, 7-9. Men kass på idrott som jag är så går jag en promendad, runt sen liten sjö som heter Mullsjön :-)

Fika lite på vägen och så!

 På torsdag är det studiedag, så då drar jag och Mandizz in till stan och shoppar lite, eftersom det inte gick förra fredagen :-)

På fredag ska vi i klassen ha disco! Ska bli kul, till det ska jag fixa lite saker.. Bla: Kladdkaka(tro det eller ej, en bit för 5kr säljer bra), Popcorn, och köra dricka från affären :-)



Av flikkha - 23 september 2007 16:47

Uch vad trött jag är nu! Har nästan precis kommit hem från mammas jobb. Va med där och hjälpte till idag, eller så kanske jag bara var ivägen? Äh, jag vet inte. Men trött så in i norden är jag, och lite huvudvärk också.


Zandra är mitt namn :')

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards