Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av flikkha - 18 oktober 2007 19:40

Jag hörde ett samtal när tre äldre tanter skulle köpa varsin macka och en koppkaffe. Den ena tanten ville ha en ostfralla, men innan Karin ( cafepersonalen ) slog in summan säger en annan tant att hon betalar för alla tre. Då säger damen som ville ha en ostfralla; "dåså, då tar jag en räkmacka".


Håller ni med om att hon var lite snål ? :-)


Av flikkha - 18 oktober 2007 07:04

Ja, nu sitter jag här och skriver min blogg-före-08.00 Alltså en tidig morgonblogg. Har inte gjort det förut, jag är jämt så sen när man ska göra sig iordning och sånt. Men nu, när pappa väckte mig 06.45 så var jag så fruktansvärt kissignödig :-) Så då klavra jag mig upp ur sängen och gick på toa, såklart man inte går och lägger sig efter det, då orkar man ju inte upp sen ;-) Också gjorde jag mig iordning, och ja, nu sitter jag här.


Idag är det som sagt prao igen. Får se hur det blir idag..

På Lunchen ska jag, Alicia och förhoppningsvis Nora äta på Alexandra, en pizzeria. Sen vet jag inte riktigt vad som mer står på schemat. Vi får väl hoppas att det blir någon rolig överaskning ;-)


Ha det bra!

Go morron!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards