Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Shoppat,Shoppat och Shoppat

Av flikkha - 27 september 2007 19:25

Åh, har varit i stan och shoppat idag. Skitkul! Första gången man får hela barnbidraget också! Så det var kul att ha massa mer pengar idag. Men att man hade mycket pengar märktes inte. Köpte ett par jeans och lite underkläder, tillsammans gick det på 529:- , men sen var det nästan inga pengar kvar,känns det som.Sen käkade man på McDonalds också! Mums!ha


Imorgon är det skola igen, och disco. Jag känner inte för att disco. Men är man tvungen så är man! Det känns nog bättre och roligare när man väl är där! Nä, ska nog gå och ta en macka nu! Ses

 
 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

27 september 2007 20:05

Kan tänka mig det är roligt att få ha hand om barnbidraget själv, och gå ut och shoppa.
Och ja, pengar tar tyvärr så fort slut..
Hoppas du får det trevligt imorgon på discot, även om det inte känns så idag.

http://www.ingermaryissa.se

 
Lúthien

Lúthien

27 september 2007 20:52

Hejsan!

Det var jättekul i stan idag! Det måste vi göra om, fast jag tror inte jag behöver be dig om det ^^

Håller helt klart med. Ser inte direkt fram emot att ha disco i morgon, men något måste jag väl göra för att få åka med på klassresan. Så vi får väl göra det bästa av situationen!

Kram

http://Tossa

 
Filifjonkan

Filifjonkan

29 september 2007 09:06

Godmorgon på dig om du är vaken förstås men tror du sover nu, Hoppas det blev kul på discot i alla fall och shoppat hade du gjort med ja det är kul men man behöver vinna på tipset innan ungefär pengarna bara flyger och det är långt till nästa månad,,,fniss,,,Blir att vara barnvakt kanske och få in några hundringar här och där. Nåja ha en bre lördag med dig

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flikkha - 22 oktober 2007 19:47

Efter allt strul här på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att byta till blogg.se istället. Min sida hittar du på http://flikkha.blogg.se   Hoppas ni hittar rätt! :] ...

Av flikkha - 20 oktober 2007 13:15

Spegel, spegel på väggen där, säg mig du vad skönhet är.Ska man se ut som en pinne och känna sig inne? Ska man tro att man é cool bara för att man köpt ny kjol? Läppstift, mascara och kajal vi har för stora skönhetsideal.Varför få skuldkänslor stora,...

Av flikkha - 20 oktober 2007 11:43

Jaha, nu är det lördag igen. Skönt att få sova. Eftersom jag har dator på mitt rum *stolt* så satt jag uppe till 00.10 igår/inatt. Så jag slog upp ögonen 10.00 idag. Mamma och pappa är ute i garaget, eftersom det är försäljning idag. Vi har sålt för ...

Av flikkha - 19 oktober 2007 18:02

Idag var det sista dagen på praoplatsen. Så efter det fikade jag och Mandizz där,Och självklart fick jag det gratis. Sen så när vi fikat färdigt gick jag och frågade Karin om det behövdes extra personal. Och hon sa att hon skulle rekomendera mig istä...

Av flikkha - 18 oktober 2007 19:40

Jag hörde ett samtal när tre äldre tanter skulle köpa varsin macka och en koppkaffe. Den ena tanten ville ha en ostfralla, men innan Karin ( cafepersonalen ) slog in summan säger en annan tant att hon betalar för alla tre. Då säger damen som ville ha...

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards