Alla inlägg under september 2007

Av flikkha - 6 september 2007 15:41

En busschaufför och en präst dör, tyvärr finns det bara en plats kvar i himlen så därför måste gud välja. Gud väljer busschauffören. Det blir prästen lite fundersam över.


Prästen:Varför väljer gud busschauffören och inte mig?
Gud: Jo, för att när du har gudstjänst så sover alla men när han kör så ber alla till mig..

Av flikkha - 5 september 2007 15:44

Ikväll blir det dans.. Längtar faktiskt riktigt mycket! Det är så kul! Och för er som undrar vad jag dansar, dansar jag Streetdance..


Nu har halva veckan gått, till och med med lite mer. Skönt med snart helg igen. Jag tycker VERKLIGEN INTE om skolan! Så tröttsamt att gå upp..

I helgen händer nog inget speciellt.. lite slappa tror jag. Det behövs efter en vecka skola. Egentligen borde det vara lika mycket ledigt som skola. Två dagar ledigt sen 5 dagar skola. Det borde vara jämt faktiskt :-)

Av flikkha - 3 september 2007 21:17

För ca en timme sen så kom jag hem från Mandizz.. då ställde jag mig och gjorde två stycken fattiga riddare,dom hade sparat "smet" åt mig. Det va första gången jag åt det.. Uch vad flötigt och sött.. men det va rätt gott faktiskt!


Nu sitter jag och smuttar på en kopp te,Earl Grey. Smaskens..! *gäsp* Och trött är jag också.. Jobbigt med skola alltså.. Huja.. :-)

Imorgon börjar idol också. Någon mer som följer det? Det är super, nästa säsong kommer man se Mandizz i tv.. Hoppas jag i alla fall! Hon sjunger toppen! Nä.. nu slår jag igen butiken!




Av flikkha - 3 september 2007 17:14

Hej.. Är nu hos Mandizz.. Har pluggdag varje måndag.. Så nu har vi pluggat lite Franska och har slängt i oss varsin macka. Återkommer nog senare.. Kram på er  bloggvänner!

Av flikkha - 2 september 2007 13:19

Nu tar jag en liten paus i strykandet. Måste göra det nu varje söndag när jag ska få hela barnbidraget.


I "morse" stack jag till marknaden igen. Va bara tvungen att köpa en sockervadd till ;-) Det är ju så himla mumsigt!

Senare ikväll blir det kotlett med potatis och sås. Det är för himla gott det med.. Men kanske lite nyttigare :-)


Nu lyssnar jag på Sofijah igen ;-) Ha de bra bloggare!

Av flikkha - 1 september 2007 16:57

.. Är en tjej som sjunger riktigt tänkvärda låtar. Men också en del deprimerade låtar. Men hon är SUPER! Fick just lyssna på några av hennes låtar precis, är redan fast! Kan redan en del av texterna.. Har du någon riktig favorit?

Av flikkha - 1 september 2007 15:58

Jag införskaffade inget speciellt, en cola,sockervadd och ett surt persika-band på marknaden. Bara massa strunt på marknader numera.. Men ändå går man dit för att känna "känslan" ..



Denna cola köpte jag,20kr! Dyrt eller vad? Dessutom var det 3 stämplar i plasten som det stod LIDL på! Säkert köpt in för 5 kr st, en säljer gubben dom för 20 kr! Uch, men är man törstig så får det kosta.. :-)

Av flikkha - 1 september 2007 10:57

Sitter här nu på en skinande lördag med macka i handen och riktigt njuter av ledigheten. Eniroreklamen rullar på tv:n samtidigt som jag tar sista tuggan på mackan. Nä nu skiter vi i poesi.


Idag är det lördag och ledigt. Riktigt skönt att få sova. Va så himla trött igår så jag gick och la mig vid 20.40 redan!!!!! Fattar ni, tidigare än skolan. :-)

Idag är det marknad i stan och den ska kanske besökas med Mandizz. Vi får se.. Ikväll väntar Tacos och kladdkaka! Muuums! :-)


Ha en bra lördag!

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards