Alla inlägg den 22 juli 2007

Av flikkha - 22 juli 2007 19:57

Hejsan på er igen! :-)


Lördag:Som sagt,igår åkte vi gokart. Huja va kul det va! Det måste ni prova på!Det kommer jag definitivt göra om. Efter det så åkte vi ju till slottsruinen och gick i dessa alla möjliga gångar. Brorsorna och kompisarna gick på ordjakt och jag va ju så tråkig så att det struntade jag i :-). Men innan vi gjorde det satte vi oss under ett träd ( eftersom det drappade lite regn ) och grillade korv och hade det riktigt mysig faktsiskt.


Söndag:Jag började morgonen med att sätta mig på en stol och ta upp lille Teddy,som jag även gör alla andra dagar :-) Efter det tog jag med brorsan och kompisen till poolen och badade litegrann. Sen så blev det hamburgare,pommes och cola för mig och polarn, eftersom mammsen var skyldig oss en bonus pga att vi diskar VARJE dag. (iofs så får ju vi 30kr/dag)

Sen gick vi och spelade minigolf - jag förlorade. Så det ska vi inte prata om mer! ;) Efter det fick det bli en TipTop för min del. (Och för er som inte vet vad en Tip Top är , så är det då en glass! )

                                                  
                      Kraam!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards