Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av flikkha - 23 augusti 2007 22:45

Bellman skulle se en fotbollsmatch, men ville inte betala inträde så han klättrade upp i ett träd. Plötsligt tappade han taget och föll ner. En massa folk sprang fram till honom och frågade:
- Hur gick det?
Då sa Bellman:
- 2-1 till Djurgårn!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Bellman gick till drottningen och frågade om hon ville slå vad.
- Gärna det, sa drottningen. Vad vill Bellman slå vad om?
- Jag slår vad om femtio kronor att drottningen har ett födelsemärke på högra skinkan!
- Det var lättförtjänta pengar, sa drottningen.
Så drog hon upp klänningen och drog ner byxorna.
- Nu förlorade du femti kronor, Bellman, sa drottningen.
- Det kan hända, sa Bellman. Men titta i fönstret. Där sitter kungen och jag har slagit vad med honom om tusen kronor att drottningen skulle visa arselet för mej!


---------------------

Gav er en liten bonus idag ;-)

Av flikkha - 23 augusti 2007 22:27

Nu va skolan igång. Varit i två dagar i skolan nu. 9:an , det känns ganska stort ;-) Ber om ursäkt om jag inte skrivit eller kommit in till er. Har varit i skolan som sagt och sen när jag kommit hem har jag haft fruktansvärd huvudvärk,eller så har jag bara varit upptagen.


Nu har dansen börjat igen iaf. Var inget vidare, kunde redan allt eftersom jag redan gått i 2 terminer,alltså 28 lektioner á 45 min. :-)

Så nu ska jag börja dansen som går på torsdagar istället. Tydligen lite roligare och lite svårare. Hmm, Natta och Ph. hänger på också!


Nä, nu är jag super trött ..


Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards