Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av flikkha - 26 augusti 2007 18:37

Nä fy vad jag börjar bli hungrig, får nog säga till mamma att vi får ta att beställa pizzan. Mums! Fast vet inte om det blir kebabrulle. Vi får se! :-)


Ni som läste min blogg för ett tag sedan vet ju att vi hittat flugäggpå kycklingen! Igår fick mamma reda på att det kan ha varit spyflugor som spytt upp dom! Det är därför det kallas spyfluga! Så i detta hem ser man aldrig kyckling mer! .. Nä gud! Det känns som om jag spyr! Bläää!

Av flikkha - 26 augusti 2007 13:06

Blev nästan gråtfärdig när jag gick in på Mandizz sida och fick se vad hon skrivit om mig. Gå in på hennes sida : Tossa , och kolla på bilden längst ner, titta sedan vad hon skrivit :-)


Mandizz - du går inte att beskriva. Bäst i världen! Tack för att du finns vännen :-)



Av flikkha - 26 augusti 2007 11:18

Jag har blivit utmanad av trollpackan.


Utmaningen lyder:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


* Som även trollpackan skrev måste jag ha mörkt och tyst när jag ska sova.

* Måste ställa klockan tidigare på morgonen när det är skola för att kunna  sätta i kontakten till plattången så den hinner bli varm.

* Måste ha mys på fredagar och lördagar.

* Måste sova med pyjamas eller "nattlinne".

* Kan ibland bli sur för ingenting, som i fredags :-) (Mammsen vet vad jag menar skulle jag tro ;-) )

* Hatar att äta frukost själv.

* Kramar alltid vännerna när jag kommer till skolan.

* Säger alltid " Mammas bebiis" på ett fånigt sätt till Teddy.

 Skickar nu vidare utmaningen till:

Tossa  decembertjej  kärleksdravel  Ericha  , Kommer tyvärr inte på några mer! Får bli dessa!

Av flikkha - 26 augusti 2007 11:14

I fredags var jag ju på grillfest! Toppenbra! Det ska absolut göras om!


Idag vaknade jag redan klockan 9. Trött som bara den! Så jag försökte somna om, men det gick ju inte. Tog då fram en bok, Saknad: Jennie 3år.

Faktiskt bra, läste 6 kapitel som var ganska långa. Hmm..Nä nu kurrar det i magen, får bli lite frukost nu tror jag! Kram på er bloggare!

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards