Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Kussen,tänker på dig.

Av flikkha - 5 augusti 2007 12:59

Igår kväll ringde det i mammas mobil.Morbrodern ringde för att snacka lite skit. Plötsligt säger han


"Har du hört om...?"

"Vadå, nä?" säger mamma.

"Hon har åkt in på sjukhus."


Då hade alltså min kusin fått åka in på sjukhus pga att hon fått fel medecin för sin epilepsi.Och då hade hennes lever slutat fungera och hon va nära döden. Hon hade bland annat haft 42 grader feber. Hon är bara 25 år och är väl ändå inte redo för att dö ännu?


 Tänker på dig!


Min kusins skyddsängel!

 
 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

5 augusti 2007 13:27

Usch så jobbigt för henne...hoppas att det löser sig...Vill du göra nått kul när mamma tvätta? Dra ur proppen och se henne gå upp i taket *asgarvar* Näää skoja bara...säg inte att jag har sagt det bara, själv skulle jag gå upp i taket om tvättmaskinen lägger av ha ha ha. Hoppas du får en bra dag Kram!

http://karleksdravel

 
decembertjej

decembertjej

5 augusti 2007 13:52

Sådär dumt kan det bli ibland, mediciner man inte tål och klarar av. Stackars, stackars din kusin. Jag hoppas så att allt blir bra och att hon snart sitter i solen och mår gott igen. Skickar kramar från där jag sitter!!!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

5 augusti 2007 14:12

Ja kära nån så det kan slarvar numera med mediciner av läkare och andra: Man blir mörkrädd, Men vi får verkligen hoppas att det går bra med din kusin.Det kan lösa sig bra håller alla tummarna ser på din skyddsängel den är söt har en nästan likadan fast den är blå!

 
Elisabeth

Elisabeth

5 augusti 2007 14:21

Ville bara lämna ett litet avtryck här..! Vad du skriver bra!! Har läst lite om ditt liv, och din vardag... så fint och nära skrivet!

Ha det gott..Kram..

http://himlastigen.blogspot.com

 
Ingen bild

flikkha svarar

5 augusti 2007 14:38

Elisabeth: Hittade ingen stans på din blogg där man kunde kommentera/svara så jag gör det här. Jag tackar så hjärtligt! Kul att höra! Kram

 
Ingen bild

Kärleksdravel

5 augusti 2007 15:13

Vad menar du med den sista kommentaren du skrev? Jag kan vara lite trög ibland så hjälp mig lite på traven är du snäll =) Kram!

 
myran

myran

5 augusti 2007 15:44

Hej hej, jo jag har bott i Hjo.

http://sagogrynet.bloggagratis.se

 
myran

myran

5 augusti 2007 19:54

jag är 19 år och jag flyttade i slutet på maj, bor i skövde nu.

http://sagogrynet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flikkha - 22 oktober 2007 19:47

Efter allt strul här på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att byta till blogg.se istället. Min sida hittar du på http://flikkha.blogg.se   Hoppas ni hittar rätt! :] ...

Av flikkha - 20 oktober 2007 13:15

Spegel, spegel på väggen där, säg mig du vad skönhet är.Ska man se ut som en pinne och känna sig inne? Ska man tro att man é cool bara för att man köpt ny kjol? Läppstift, mascara och kajal vi har för stora skönhetsideal.Varför få skuldkänslor stora,...

Av flikkha - 20 oktober 2007 11:43

Jaha, nu är det lördag igen. Skönt att få sova. Eftersom jag har dator på mitt rum *stolt* så satt jag uppe till 00.10 igår/inatt. Så jag slog upp ögonen 10.00 idag. Mamma och pappa är ute i garaget, eftersom det är försäljning idag. Vi har sålt för ...

Av flikkha - 19 oktober 2007 18:02

Idag var det sista dagen på praoplatsen. Så efter det fikade jag och Mandizz där,Och självklart fick jag det gratis. Sen så när vi fikat färdigt gick jag och frågade Karin om det behövdes extra personal. Och hon sa att hon skulle rekomendera mig istä...

Av flikkha - 18 oktober 2007 19:40

Jag hörde ett samtal när tre äldre tanter skulle köpa varsin macka och en koppkaffe. Den ena tanten ville ha en ostfralla, men innan Karin ( cafepersonalen ) slog in summan säger en annan tant att hon betalar för alla tre. Då säger damen som ville ha...

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards