Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Ännu lyckligare!

Av flikkha - 14 augusti 2007 13:16


Jippie! Nu gjorde håret som jag vill en gång till! Luggen blev ännu bättre idag!Weeeheoo ;-)

Jag har tänkt färgat håret? Vad tycker du? Vilken färg? Eller inte alls?

Hmm..beslutsångets!

 
 
Erika

Erika

14 augusti 2007 13:47

Roligt när man kan glädja någon. Jag har för avsikt att fortsätta titta in på din blogg.

Ursäkta en och annan bokstav som inte hamnade där dom skulle på föregående inlägg. :) Ibland ser ögonen något som ser rätt ut, men ändå är fel. Nämligen bokstäver som ser knasiga ut och är på fel plats i ordet.

Skriv några lappar med olika färger och dra en i högen. Har man beslutsångerst är det ett bra alternativ.

http://ericha.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

14 augusti 2007 14:23

Snygg frissa, skullemed vilja ha snelugg men jag får inte riktigt till det? Gör slingor i håret kanske hade passat bra när du är så mörk. Ha en bra dag...jag ska återgå med mina krämpor aj aj aj =) Kram

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
maria

maria

14 augusti 2007 14:31

Du ska vara glad du som har en så lydig lugg som gjort som du vill två gånger... Min gör alltid tvärtemot det jag vill. Typiskt va? Ha en bra dag!

o jag tycker att du har en fin hårfärg som den är, nästan som min... Jag har nog lite rödare bara...

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

14 augusti 2007 14:53

Tack för kommentaren i min blogg.
Och naturligtvis kunde jag inte låta bli att besöka din mysiga blogg också.

Ja, det är inte lätt det där med håret, och hur man vill ha det.
Jag tycker den färg du har på håret är jätte-fin och luggen är fin också.


http://www.ingermaryissa.se

 
tussegumman

tussegumman

14 augusti 2007 20:07

Svårt att säga vill du ha det ljusare eller mörkare? Du får ha en fortsatt skön kväll! Här är varmt och Göteborgskalaset har börjat idag! Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
flikkha

flikkha

14 augusti 2007 20:37

Erika: Vad kul att man kommer ha en "stammis" nu då :)Det var smart det där med att dra lott. Ska nog testa det!

Kärleksdravel: Tack så mycket..Men när jag skulle klippa mig (till den frisyren jag har nu) så hade jag en bild. Blev inte alls som jag ville ha det.Hmm..

Maria: Ja, jag får nog va det! Men det är lite svårt när man egentligen vill ha en annan frisyr.

Inger: Tack så mycket. Har funderat på att behålla den, men är osäker..

Tussegumman: Jag vet inte.. Haha..Har inte betämt vilket håll jag vill åt..Hmm!

http://flikkha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flikkha - 22 oktober 2007 19:47

Efter allt strul här på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att byta till blogg.se istället. Min sida hittar du på http://flikkha.blogg.se   Hoppas ni hittar rätt! :] ...

Av flikkha - 20 oktober 2007 13:15

Spegel, spegel på väggen där, säg mig du vad skönhet är.Ska man se ut som en pinne och känna sig inne? Ska man tro att man é cool bara för att man köpt ny kjol? Läppstift, mascara och kajal vi har för stora skönhetsideal.Varför få skuldkänslor stora,...

Av flikkha - 20 oktober 2007 11:43

Jaha, nu är det lördag igen. Skönt att få sova. Eftersom jag har dator på mitt rum *stolt* så satt jag uppe till 00.10 igår/inatt. Så jag slog upp ögonen 10.00 idag. Mamma och pappa är ute i garaget, eftersom det är försäljning idag. Vi har sålt för ...

Av flikkha - 19 oktober 2007 18:02

Idag var det sista dagen på praoplatsen. Så efter det fikade jag och Mandizz där,Och självklart fick jag det gratis. Sen så när vi fikat färdigt gick jag och frågade Karin om det behövdes extra personal. Och hon sa att hon skulle rekomendera mig istä...

Av flikkha - 18 oktober 2007 19:40

Jag hörde ett samtal när tre äldre tanter skulle köpa varsin macka och en koppkaffe. Den ena tanten ville ha en ostfralla, men innan Karin ( cafepersonalen ) slog in summan säger en annan tant att hon betalar för alla tre. Då säger damen som ville ha...

Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards