Alla inlägg under augusti 2007

Av flikkha - 10 augusti 2007 16:18

Jag har varit hos en kompis dessa två dagarna och då har det inte blivit nått bloggande.. Kanske inte någon som bryr sig men om det är någon så vet ni det :-)


Här öser regnet ner och det blir stora pölar. hmm.. inget vidare.. hoppas nån av bloggarna har det fint i alla fall! Har precis gjort färdigt en tröja till min kusin som fyllt 5 ska få. Vi ska på kalas imorgon :-)

Såklart får hon inte bara denna tröja, utan också massa godis och lite smått och gott. Tror ni det blir bra?



Av flikkha - 9 augusti 2007 10:03




Jag Tycker Denna Kisse Är Så Underbart Söt! :)

-Hello Kitty-


Av flikkha - 9 augusti 2007 09:51

Ja..Igår skrev jag ju knappt nått pga att jag gjorde en ny blogg. En modeblogg. Det tog lite tid att få ordning på den så att jag hann inte skriva nått här. Men jag har nu tagit bort den för att det går åt så mycket tid.Så nu kommer jag bara befinna mig på denna bloggen!


Idag händer det inte så mycket. Ska hitta på nått med bästa vännen Mandizz (Som hon kallas). Sen blir det inte så mycket annat.


OBS!

Dom sa att det skulle bli fint väder..Haha! Så dom skojar till det ibland!


 















Av flikkha - 8 augusti 2007 19:06

Hej!

Har nu gjort en ny blogg, en modeblogg!

Kolla in här..

ModePrinsessan..OBS!!! BORTTAGEN!

Av flikkha - 8 augusti 2007 11:49

Här kommer nya bilder på Teddy!








Han är sååå Underbar! :-)



























Av flikkha - 8 augusti 2007 11:36

God Morgon!

Idag regnar det.. *buuhu*

Pappsen sa även att han höra muller.. Åska antagligen .. Får skynda mig att skriva ett inlägg..Måste dra ut kontakterna när det åskar..hmm..


Idag ska jag och mammsen med pappsen till sjukhuset.Han skulle göra nått blodtryckstest. Han va ju med om en fruktansvärd grej den 24 april.

Han fick åka in med ambulans pga av att han hade brusten kroppspulsåder.

Han opererades på natten och hade absolut en skyddsängel. Han hängde mellan liv och död.. Läkarn hade sagt att "brister den nu,vaknar du inte mer" så hade han sövts ner.. Uch!! Och anledningen till detta var att han hade högt blodtryck. Så nu äter han medeciner för livet ut. ( Jag ska säga det att jag påminner honom en del.. )

Så idag ska vi hänga med honom fö att han ska ha en kontroll över blodtrycket ett dygn..                        



Av flikkha - 7 augusti 2007 21:25



Natti Natti!

Denna lilla söta nalle är min nuvarande favorit! :-)

Av flikkha - 7 augusti 2007 21:15

Som jag tidigare lovat skulle jag ju lägga in en bild på våran Undebara kanin Teddy.


 


 En väldigt dålig bild, men kommer in en bättre. Just här så ligger han och sover i mitt knä :) Visst så gulligt?


Presentation

Omröstning

Vilken?
 Mjukglass
 Kulglass
 Pinnglass

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards